Extra 02 – Az Apple és a Facebook 2021-es csatája – 2. rész

Az előző részében átnéztük, hogy mi is történt az elmúlt kb. fél évben az Apple háza táján és hogy miért is fáj ez annyira a Facebooknak, hogy kvázi szabadságharcot hirdetett a KKV-k védelmében globális szinten. Megnéztük, miket kell tudni azoknak, akik iOS-en is üzemeltetnek mobil applikációt és ehhez app install kampányokat futtatnak Facebookon vagy máshol.

Nézzünk most meg egy másik ágat, ami látszólag az Apple iOS 14 módosítás másik fontos hatása, de ha jobban a dolgok mélyére nézünk, akkor már nem ennyire biztos a szoros kapcsolat. Általánosan a Facebook fiókok konverzió mérése szűkebb keretek közé kerül, hogy miért és hogyan, ezt próbálom meg kifejteni ebben az adásban.

Az adásban elhangzó blog post: https://jabjab.hu/facebook/az-apple-es-a-facebook-harca-aggregated-events-measurement.html

Fontos linkek az adásban megemlítettekkel kapcsolatban:

Hallgasd adásainkat kedvenc lejátszódban:

Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/hu/podcast/ocean-chart-podcast/id1520413816
Spotify: https://open.spotify.com/show/3ptgWuwFtaiSkVtStrDAZm
Google Podcast: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkcy5zb3VuZGNsb3VkLmNvbS91c2Vycy9zb3VuZGNsb3VkOnVzZXJzOjg0MDkwNTY2OC9zb3VuZHMucnNz?ved=2ahUKEwikss3NrMzqAhWK0oUKHXJDB14Q4aUDegQIARAC

Facebook Page: https://www.facebook.com/oceanchartpodcast/