2022-ben a Google Chrome (is) kivezeti a 3rd party cookie-kat.
De mi is ez a 3rd party cookie?
Milyen mondjuk, hogy ezzel egy új éra köszönt be az online hirdetési iparban?
Mi várható a 3rd party cookie-k kivezetése után?
Tudunk-e remarketinget használni?
Ezekről a kérdésekről beszéltünk a hazai szakma két prominens képviselőjével:
- Ihász Ingrid, a Hoppex ügyvezetője, ami a legjelentősebb hazai kiadókat összefoglaló programmatic piactér, mellékelesben pedig fotós és utómunka kurzusok készítője
- Szutor Ferenc, a Datame Kft ügyvezetője, az Adverticum Zrt vezérigazgató helyettese
Hallgasd adásainkat kedvenc lejátszódban:
Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/hu/podcast/ocean-chart-podcast/id1520413816
Spotify: https://open.spotify.com/show/3ptgWuwFtaiSkVtStrDAZm
Google Podcast: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkcy5zb3VuZGNsb3VkLmNvbS91c2Vycy9zb3VuZGNsb3VkOnVzZXJzOjg0MDkwNTY2OC9zb3VuZHMucnNz?ved=2ahUKEwikss3NrMzqAhWK0oUKHXJDB14Q4aUDegQIARAC
Facebook Page: https://www.facebook.com/oceanchartpodcast/