Átalakulóban vannak az ügynökségi szerepek. Amíg „régen” a kampányok, feladatok teljes mértékben az ügynökségre voltak bízva és az ügyféltől csak a brief-ek jöttek, addig ma már egészen változatos hibrid megoldások születnek. Az sem példa nélküli, hogy bizonyos helyzetekben az ügynökség főleg a stratégiával foglalkozik.
Milyen ügyfél-ügynökség együttműködések jellemzőek manapság? Tud-e egy (digitális) ügynökség részese lenni egy olyan cég életének, ahol „gombnyomogatásra” van in-house ember?
Ne várjatok teljesen objektív hozzáállást tőlünk, hisz mi alapvetően az ügynökségi oldalt képviseljük. Mégis, igyekeztünk beleülni néhány ügyfél típus székébe is és megfejteni, hol, minek, mik lehetnek az ok-okozati összefüggései, a mozgató rugói. Hogyan nézhet ki az ügyfél-ügynökség kapcsolat a közeli és távoli jövőben?