14 – A globális szereplők és a hazai piac
Mennyire gond valójában a hazai gazdaságnak a globális szereplők jelenléte? Hol vesznek el és hol adnak hozzá a hazai piachoz?
Mennyire gond valójában a hazai gazdaságnak a globális szereplők jelenléte? Hol vesznek el és hol adnak hozzá a hazai piachoz?
Ebben az adásban részletesebben megbeszéljük, mi is az a Privacy Sandbox és mik vannak az olyan rövidítések mögött, mint a TURTLEDOVE, a FLOC vagy a FELDGE.
2022-ben a Google Chrome (is) kivezeti a 3rd party cookie-kat. Mi várható a 3rd party cookie-k kivezetése után?
Tudunk-e remarketinget használni?
Általánosan a Facebook fiókok konverzió mérése szűkebb keretek közé kerül, hogy miért és hogyan, ezt próbálom meg kifejteni ebben az adásban.
Az Apple ismét lépett privacy témában, ami fontos változást hoz többek között a Facebook számára, de hogy pontosan mi mindenről van szó, arról készült egy hosszabb blog post, amit így podcast adás formában is felolvastunk.
Sok éves mantra a digitális transzformáció fogalma. Sok cég találkozott már vele, de kevesen mentek még igazán bele a lehetőségbe.
Hozott-e változást a Covid a GDPR folyamatokban? Mi is az az ePrivacy Regulation? Dr. Ormós Zoltánnal beszélgettünk.
A politikai marketing egy nagyon más terület, egyáltalán nem triviális lehetőségekkel. Az adásban Redl Zsófiát hívtunk vendégnek.
Sok cégnél már folyamatban van a 2021-es év büdzséjének a tervezése, máshol hamarosan terítékre kerül, ehhez szeretnénk pár alapgondolatot adni ebben az adásban.
Hogyan készülhetnek e-commerce cégek 2020 hátralévő hónapjaira? Van-e létjogosultsága 2021-ben az éves tervezésnek?
Copyright – Minden jog fenntartva!