A podcast adásaiban általában azt keressük, hogy merre van az előre abban a megváltozott gazdasági és társadalmi helyzetben, amibe 2020 átvezetett minket. A mai adás e tekintetben kivétel, mégis azt gondoljuk, hogy egy nagyon izgalmas területet érint.
A politikai marketing egy nagyon más terület, egyáltalán nem triviális megközelítéssel, helyzetekkel, lehetőségekkel.
- Mik a különbségek egy hagyományosnak mondható B2B vagy B2C kampányhoz képest?
- Mennyire fordulnak a költések itt is az online felé?
- Mi van az adatokkal, azok (legális) felhaszánálásával?
A válaszokhoz pedig Redl Zsófiát hívtunk vendégnek, aki a Doppio Creative ügyvezetője, digitális marketing szakértő és 3 politikai kampányban is részt vett online hirdetések kapcsán.
Hallgasd adásainkat kedvenc lejátszódban:
Apple Podcast: podcasts.apple.com/hu/podcast/ocea…st/id1520413816
Spotify: open.spotify.com/show/3ptgWuwFtaiSkVtStrDAZm
Google Podcast: podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly…14Q4aUDegQIARAC
Facebook Page: www.facebook.com/oceanchartpodcast/